Statutární město Ostrava, významný podporovatel sportu, zve zástupce ostravských sportovních klubů a organizátory sportovních akcí na cyklus vzdělávacích workshopů s marketingovým zaměřením, SPORT22!!! Tyto workshopy jsou součástí marketingové podpory sportu 2022 a navazují na květnovou konferenci, která byla zúčastněnými hodnocena velmi pozitivně! Cílem těchto workshopů je předat účastníkům know-how v oblasti sportovního marketingu.
Termín: čtvrtek 25. 8. 2022
Čas: 15:30 až 17:30
- Definujte přesně své cíle – jak popsat obchodní a komunikační cíle
- Kdo je naše cílová skupina – jak ji popsat a oslovit
- Zdroje musí odpovídat cílům – stanovte správně finanční zdroje, lidské zdroje a materiální zdroje
- Podnikatelský model sportovního klubu – realita trhu, výnosy a náklady
- Co vnímá veřejnost – značka a její hodnota
- Osobní značka reprezentantů sportovního klubu
- Co je to jednotná komunikační linka ve všech komunikačních kanálech
- Jak vymyslet kreativní koncept – text, vizuál a příběh
- Jak zadávat tvorbu marketingových aktivit – nastavení procesů a kreativní brief jako detailní zadání
- Cílová skupina vnímá především recenze na Google a Facebook – jak zvyšovat spokojenost
Termín: čtvrtek 15. 9. 2022
Čas: 15:30 až 17:30
- Digitální reklama a její nástroje
- Cíle webu a jeho struktura z pohledu návštěvníka webu
- Realistické cíle webu – smysl webové prezentace
- Sepište si klíčová slova – tajemství SEO a nalézatelnost webu na Google a Seznam
- Měření výsledků webu – GoogleAnalytics a jak je interpretovat
- Web jako nástroj pro dialog a tvorbu komunit – napojení na chat a sociální sítě
- Rozesílejte newslettery, které skutečně zaujmou cílovou skupinu
- Jak psát blog – proč je důležitá sekce Aktuality
- Současné světové trendy v tvorbě webů
Termín: čtvrtek 29. 9. 2022
Čas: 15:30 až 17:30
- Jaké sociální sítě vybrat a proč – aktuální statistiky pro rok 2022
- Rozdíly v komunikačním stylu na jednotlivých sociálních sítích: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter a TikTok
- Interní procesy – kdo má být v týmu pro tvorbu atraktivního obsahu
- Plánujeme publikování obsahu – softwarové nástroje a optimální projektové řízení
- Využití nástroje Canva – výhody a nevýhody
- Co je to content marketing – obsah zaujme: data, fakta, čísla, argumenty, benefity
- Moderní formáty komunikace – video, vizuály, infografiky, podcasty, prezentace a e-booky
- Jak komunikovat a jak často – interaktivní styl osloví
- Organický dosah x placená reklama a jak ji správně nastavit
- Zásady pro úspěšnou komunikaci na sociálních sítích
Termín: čtvrtek 13. 10. 2022
Čas: 15:30 až 17:30
- Charitativní projekty jako příležitost pro zviditelnění své značky
- Jak získat spolupráci veřejnosti pro dobré dílo – charita musí být důvěryhodná
- Sponzor a jeho potřeby – firemní hodnoty a jak je chápat a respektovat
- Jaká media vnímá veřejnost v ČR jako důvěryhodná
- PR není dávno už jenom tisková zpráva – radikální změny v práci novinářů
- Jak oslovit a zaujmout novináře – jak připravit obsah na míru dle média, co obsahuje dnes media kit
- Media relations – budování vztahů s novináři, databáze a GDPR
- Co je za hranou novinářské etiky – jak nikdy nekomunikovat s novináři
- Krizová komunikace a proč má význam mediální školení
- Dlouhodobá PR strategie a jak ji včas připravit
- Všechny workshopy proběhnou pod taktovkou společnosti Good Ideas!
- Workshopy jsou určeny ostravským zástupcům sportovních klubů a organizátorům sportovních akcí
- Účast na workshopech je ZDARMA
- Maximální kapacita každého z workshopů je 25 osob
- Na workshopy je nutno se předem registrovat! Nebyl vám doručen email s pokyny k registraci? Neváhejte nás kontaktovat.
Kontaktní osoba:
Bc. Tereza Chromíková
Specialista podpory a manažer projektů v oblasti sportu
Magistrát města Ostravy
Odbor školství a sportu
Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
T +420 599 443 081
M +420 720 978 132
E tereza.chromikova@ostrava.cz
FB Fajnovy sport Ostrava